Usługi BHP

Dlaczego warto wybrać nasze usługi?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sollicitudin in mi a condimentum. Quisque semper euismod elit. Ut at auctor lectus. Suspendisse euismod vehicula efficitur.

Szkolenia on-line

24.08.2020 r. godzina 10.30
24.08.2020 r. godzina 10.30
24.08.2020 r. godzina 10.30
24.08.2020 r. godzina 10.30

O firmie

Firma KANA powstała na początku 2006 roku jako jednodobowa działalność gospodarcza. Od samego początku jej właściciel zdobywał cenne doświadczenie w handlu, sprzedaży produktów i usług, a także merytoryczne wiadomości z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa pożarowego Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu, oraz Szkole Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu.

Na przestrzeni swej działalności firma współpracowała zarówno z podmiotami gospodarczymi, jak i placówkami oświatowymi. Tworzyła również tymczasowe miejsca pracy oraz stale poszerzała swą działalność o nowe rynki. Z czasem w skład jej kadry zaczęli wchodzić stali współpracownicy, oraz osoby pracujące bezpośrednio w KANIE.

Zlecenia w różnych miastach Polski dały cenne informacje i doświadczenia, które są często wykorzystywane w czasie realizacji kolejnych zleceń. Dzięki pełnej mobilności KANA ma szanse zdobyć rynki nie tylko Poznania, ale również innych miast. Bogaty asortyment usług świadczy o permanentnym rozwoju firmy i poszerzaniu jej działalności.

KANA jest znakomicie rozwijającą się firmą usługowo – szkoleniową bardzo dobrze rokującą na przyszłość. Najbliższe plany związane są z dotarciem do jeszcze większego grona klientów, na terenie Poznania, Gniezna i okolic tych miast. W nieco dalszej przyszłości planowane jest poszerzenie struktur firmy, a tym samym stworzenie kolejnych miejsc pracy, a także udoskonalenie świadczonych usług.

Certyfikaty

Firma oferuje

Szkolenia okresowe dla pracodawców, kierowników i innych pracowników

Szkolenia wstępne

Przeglądy okresowe stanu BHP w firmie

Sporządzanie kompletnej dokumentacji powypadkowej wraz z korespondencją z ZUS i GUS

Całe postępowanie powypadkowe zarówno przy wypadkach uczniowskich, jak i pracowniczych,

Przygotowanie taryfikatorów odzieży roboczej,

Ustalanie potrzeb w zakresie oznakowania obiektu znakami ewakuacyjnymi i ppoż,

Uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez PIP, PSP i innych

Stała współpraca
  • prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp
  • opiniowanie instrukcji bhp na stanowiskach pracy
  • wypadki przy pracy – opracowanie potrzebnej dokumentacji
  • przeglądy okresowe stanu BHP w firmie
  • przygotowywanie propozycji korespondencji we wszystkich sprawach dotyczących zagadnień bezpieczeństwa i higieny pracy i przekazywanie jej do podpisu Dyrektorowi
  • prowadzenie ewidencji przydziału odzieży roboczej pracowników
  • prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów i zasad dot. bezpieczeństwa pożarowego
  • ustalanie potrzeb w zakresie oznakowania obiektu znakami ewakuacyjnymi, ochrony przeciwpożarowej, oraz wyposażenia w niezbędny sprzęt gaśniczy
  • przeprowadzanie alarmów ewakuacyjnych
  • udzielanie wszelkich informacji dotyczących potrzeb w zabezpieczeniu przeciwpożarowym obiektu, w tym badań i przeglądów instalacji użytkowych
  • uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez przedstawicieli Komend Straży Pożarnych i Państwowej Inspekcji Pracy
Cennik
Szkolenie wstępne nowo przyjmowanych pracowników 80 zł od osoby*
Szkolenie okresowe 90 zł (przynajmniej kilka osób)
Szkolenie okresowe dla pracodawców i osób kierujących pracownikami 220 zł
Sporządzenie oceny ryzyka zawodowego 180 zł od stanowiska
Sporządzenie kompletnej dokumentacji powypadkowej 297 zł
Przegląd okresowy budynku 187 zł
Konsultacje w zakresie BHP i PPOŻ. (poza szkoleniami) 0 – 50 zł
Opracowanie taryfikatora odzieży roboczej 167 zł

Korzyści jakie ma pracodawca ze współpracy z nami:

R

Państwowa Inspekcja Pracy przestaje mrozić krew w żyłach, bo firma współpracuje z behapowcem

R

Oszczędności wynikające z ochrony pracowników przed zagrożeniami i urządzeń przed pracownikami

R

Pełna kontrola nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładzie

R

Fachowa obsługa

R

Oszczędność czasu i pieniędzy

R

Podwyższanie prestiżu firmy jako rzetelnie zarządzającej ryzykiem

Pracownicy

Siłą firmy i jej mocą napędową są pracownicy. To im przedsiębiorstwo zawdzięcza swój sukces i aktualną pozycję na rynku. Dzięki nieustannie poszerzającej się kadrze KANA zdobywa nowe rynki i nieustannie się rozwija. W dbałości o permanentny rozwój pracowników, sukcesywnie organizowane są szkolenia poszerzające kwalifikacje personelu.

“Proin tincidunt consequat nisi, vel efficitur nisi. Donec posuere sapien sit amet nunc luctus, at dapibus risus mollis. Aliquam sollicitudin at est nec finibus. Nam suscipit faucibus mi sed elementum. Etiam at dui non nisi vulputate facilisis pulvinar quis velit.”
John Doe

“Proin tincidunt consequat nisi, vel efficitur nisi. Donec posuere sapien sit amet nunc luctus, at dapibus risus mollis. Aliquam sollicitudin at est nec finibus. Nam suscipit faucibus mi sed elementum. Etiam at dui non nisi vulputate facilisis pulvinar quis velit.”
Brad Smith

Rekrutacje

Mając świadomość ogromnej roli pracowników w firmie, specjaliści z zakładu przygotowali staranny proces rekrutacji, dzięki któremu udało się wybrać najlepszych. To oni tworzą teraz kadrę KANY. Wraz z bardzo dynamicznym rozwojem przedsiębiorstwa rekrutowani są nowi pracownicy, którzy już wkrótce dołączą do zespołu.

Wizytówka

Polityka firmy w stosunku do pracowników wynika z prostej zależności. Zadowolony pracownik pracuje lepiej. Każdy pracownik jest wizytówką firmy. Poprzez kontakt z klientami i swoją efektywną pracę przyczynia się do budowy wizerunku przedsiębiorstwa. Dlatego tak duży nacisk kładziemy na permanentne podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników KANY.

Wypadek w czasie pracy?

Pobierz druk i skontktuj się z nami!

Kursy Pierwszej pomocy!

Prowadzimy też kursy pierwszej pomocy przedmedycznej. Na szkoleniach tych nasi kursanci zdobywają zarówno wiedzę teoretyczną, jak i umiejętności praktyczne. Przed uzyskaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, każdy z uczestników musi wykonać poprawnie ćwiczenia praktyczne na fantomie, układanie w pozycji bezpiecznej, oraz zakładanie chusty trójkątnej. Szkolenia prowadzone są w formie prezentacji, filmów instruktażowych, oraz pogadanki z pełną interakcją ze szkoleniowcem. W celu lepszego przyswojenia wiedzy, grupy szkoleniowe nie mogą przekraczać 10 osób.

Warto wiedzieć

Pomiary natężenia oświetlenia

Wykonujemy pomiary natężenia oświetlenia zgodnie z Normą PN-EN 12464-1:2012 w pomieszczeniach: BiurowychSalach InformatycznychSalach WykladowychMagazynowychHali SprzedazyHali produkcyjnych Pomiary te należy wykonywać co 5 lat we wszystkich pomieszczeniach, wktórych...

Impregnacja dywanów

Oferujemy impregnację przeciwpożarową dywanów i wykładzin preparatem Silignit RW, Dzięki niej, tkaniny nabierają charakter trudnozapalny i stają się zabezpieczone przed działaniem ognia. Pozwala to spełnić obowiązek Ustawy o ochronie przeciwpożarowej z dnia 24....

Referencje

“Proin tincidunt consequat nisi, vel efficitur nisi. Donec posuere sapien sit amet nunc luctus, at dapibus risus mollis. Aliquam sollicitudin at est nec finibus. Nam suscipit faucibus mi sed elementum. Etiam at dui non nisi vulputate facilisis pulvinar quis velit.”
Brad Smith

“Proin tincidunt consequat nisi, vel efficitur nisi. Donec posuere sapien sit amet nunc luctus, at dapibus risus mollis. Aliquam sollicitudin at est nec finibus. Nam suscipit faucibus mi sed elementum. Etiam at dui non nisi vulputate facilisis pulvinar quis velit.”
Brad Smith

“Proin tincidunt consequat nisi, vel efficitur nisi. Donec posuere sapien sit amet nunc luctus, at dapibus risus mollis. Aliquam sollicitudin at est nec finibus. Nam suscipit faucibus mi sed elementum. Etiam at dui non nisi vulputate facilisis pulvinar quis velit.”
Brad Smith

Współpraca

Znając realia rynkowe, KANA otwiera się na współpracę z różnego rodzaju podmiotami gospodarczymi, jak i osobami fizycznymi.

Wzajemna wymiana usług zazwyczaj okazuje się kluczem do długotrwałych korzyści i rozwoju obu stron.

Na przestrzeni ostatnich lat możemy poszczycić się z dużymi sukcesami na tym polu.

Doświadczenie małych i większych sukcesów, a także porażek w czasie wymiany, bądź świadczenia usług sprawiło, że wiele nauczyliśmy się od siebie.

Jeśli zatem mają Państwo ofertę konkretnej współpracy prosimy o przesłanie jej na adres mailowy, bądź kontakt telefoniczny (potrzebne informacje znajdą Państwo w dziale kontakt).

Zapewniamy, iż Państwa oferta zostanie szczegółowo rozpatrzona przez samego właściciela firmy

Kontakt

KANA Krzysztof Kantorski
os. Lecha 19/43
61-293 Poznań
NIP 782-21-60-041
790 765 784
krzysztof.kantorski@interia.pl

Zapisz się na nasz Newsletter!